سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام یوسف متوسلیان معاون تبلیغ حوزه فارس

حوزه/ معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان فارس از برگزاری همایش رابطان فرهنگی حوزه استان و ارائه آموزش های تخصصی به آنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام یوسف متوسلیان، در مراسم افتتاحیه همایش رابطین فرهنگی حوزه علمیه فارس، در شیراز گفت: رابطین فرهنگی روستاها، صادقانه و بدون هیچ توقعی، مشغول فعالیت هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان فارس با اشاره به ضرورت ارتقاء سطح علمی رابطین فرهنگی، افزود: رابطین فرهنگی، در دوره های تخصصی که به صورت مداوم، در هر ماه، در شهرستان های فارس به همت معاونین تبلیغ برگزار خواهد شد، آموزش های لازم را فرا گرفته و به عنوان مبلغ موقت در زمان هایی که روحانی و مبلغ در روستا حضور ندارد، فعالیت های مختلفی مانند اقامه نماز جماعت و پاسخ گویی به مسائل شرعی، غسل میت و نماز میت را به عهده خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در این همایش آموزش هایی با موضوع تصحیح حمد و سوره، احکام فقهی، سبک زندگی اسلامی و ... توسط اساتید برجسته استانی و کشوری، به صورت تخصصی، به رابطین فرهنگی ارائه شد.

برپایه این گزارش، در پایان این همایش دو روزه که به میزبانی شهرستان شیراز برگزار شد، هدایایی فرهنگی به رابطین روستایی حوزه علمیه فارس اهداء گردید.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha